Problem z zależnościami XFree/perl-PLD

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Wto, 17 Paź 2000, 12:01:54 CEST

Sebastian Zagrodzki wrote:

> No to spróbuj :) Gdyby to było takie proste, to pewnie ktoś by to
> zrobił jakiś czas temu...

Jakby co to mi sie perl-PDL niedawno przebudowal (ale uzywam XFree86
3.3.6
i "stara" Mese - wiec moze w tym lezy problem) Jak rozumiem
w XFree-OpenGL-4.0.1 jest nowa wersja Mesy - poprobuje zrobic
z niej u siebie oddzielny pakiet Mesa (jesli sie da) i jeszcze raz
przebudowac PDL.

A tak nawiasem mowiac to czy ta nowa Mesa jest jakos lepiej zintegrowana
z XFree, ze zmieniona zostala nazwa?

Marek