zupelnie od czapki

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 18 Paź 2000, 11:30:55 CEST

On Wed, 18 Oct 2000, Bartosz Biedrzycki wrote:

> chlopaki!
>
> zdjae sobie sprawe, ze to akurat nie temat listy, ale prosze o pomoc, gdzie
> moglbym na ten temat uzyskac pomoc ;)
> mam maszyne 2xPIII, 512 RAM, dysk i cd-rom SCSI.
> probowalem chyba 5 roznych dystrybucji (debian, redhat, slackware, mandrake i
> cos jeszcze) i neistety, wywala mi sie albo na poziomie inicjalizowania SCSI,
> albo potem w trakcie instalacji podaje, ze ma bledy odczytu z cd.
> co moze mnie uratowac, albo, gdzie moga to wiedzeic?
> bylbym zobbowiazan,
> bartek

Bylbym wdzieczny za blizsze informacje:
Jak plyta, jaki kontroler, jakie dyski?.
Jaki BIOS?
Mam u siebie maszyne 2xPPro+SCSI i dziala bez problemow.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}