problem

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Czw, 19 Paź 2000, 11:54:00 CEST

>  W trakcie
> Niektorych pakietow
> danego pakietu
>
> Korzystasz z którego ISO? Jak z i586 to masz identyczne problemy
> jak ja. Mam
> nadzieję, że w końcu ktoś się nimi zainteresuje. 5 maszyn czeka
> na instalcję
> PLD tylko kłopot w tym, że nie mam jak tego zrobić bo instalacja PLD jest
> niesprawna.
Ja rsyncowałem sobie PLD z tasku (wczoraj w nocy), i mam to samo.
Próbowałem wczoraj zainstalować PLD na maszynie kolegi i tu niespodzianka.
KIedyś instalacja z bootkietki byla bezproblemowa. A teraz występuje cos
takiego:
Najpierw loop in prereq: i tu piec pakietow.
Pożniej kilkakrotnie burzy sie ze nie ma uzytkownika disk, mail i innych,
kilka pakietów ma script failed, exit status i tu różne numerki.
I sprawdzanie zależności trwa chyba znacznie dłużej niż poprzednio na
podobnej maszynie.
(wybałem minimalny zestaw pakietów).

Ktoś wie co jest grane i czy da sie z tym cos zrobić? A może jakiś temporary
workaround ?

Robert Kryczało