glibc i rpm vs db3

Pią, 20 Paź 2000, 02:08:27 CEST

On Fri, 20 Oct 2000, Jan Rekorajski wrote:

> [Dalej ciach]
>
> glibc.spec już poprawiłem i nie powinno być konfliktów db2 vs db3.
> Przy okazji wydzieliłem nss_db do osobnego pakietu (będzie mniej
> problemów jak tego po prostu nie będzie ;)
> rpm też poprawię.

Widzę pewne kłopoty.
W podstawowym nsswitch.conf mamy użycie db. Przy braku modułu nss_db nie
wiem jak to się zachowa. Jeżeli podstawowa konfiguracja miałaby nieużywać
db (nie widze powodów dla których miałonby tak nie być) to w pre/post
instalacji do db powinno być dodanie wpisów z db w nsswitch.conf lub
powinno być to gdzieś wyraźnie wypisane na tważ że należy cos takiego
dorobić. Przy wykonywaniu wyłącznie upgrade-u nss_db nie bedzie
instalowane i moze to wywołać zamieszanie (osoby siegające pod glibc-*-22
proszone są o zwrócenie na to uwagi żeby żeby doinstalować sobie od razu
nss_db żeby uniknąć ewentualnego zamieszania).