gimp na buildery

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 24 Paź 2000, 00:41:21 CEST

On Mon, Oct 23, 2000 at 08:30:24PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Proszę bardzo. Pierwszy bład:
>
> Subject: Build log: perl-PDL.spec
>
> Request from kloczek w test2.zie.pg.gda.pl (Tomasz Kłoczko)
> U perl-PDL.spec
> U PDL-2.1.1.tar.gz
> U perl-PDL-conf.patch
> U perl-PDL-dep.patch
> error: failed build dependencies:
>         OpenGL-static is needed by perl-PDL-2.1.1-3
> Error: package build failed.
>
> Pisałem już o tym, że perl-PDL powinien używać shared bibliotek z OpenGL.
Proponuję w takim razie następujące rozwiązanie. Ja się tym zajmę jak tylko
znajdę chwilę czasu (chwilę może to potrwać, do trzech tygodni, jak
się tym zajmę dam znać na listę, więc jak ktoś inny jest chętny, to niech
to dzierga). Przez ten czas będziemy mieli działającego gimp-a,
ale mały bałaganik (odnotowany w TODO) w dystrybucji. Co ty na to?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>