chsh: problem z pam (?)

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 21 Paź 2000, 01:35:26 CEST

[sobota, 21 październik 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Cześć
>
> Na dwóch dostępnych mi instalacjach PLD nie działa chsh (pakiet passwd w
> wersji z ftp). W logu pojawia się informacja o problemie z dostępem do
> /etc/security/chsh - faktycznie nie ma tego pliku.

Nawet jak go założysz to ci nic nie da - chfn i chsh z pakietu passwd są
tak zwalone że nawet nie chce mi się tego poprawiać.
Kloczek do tablicy!

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio