takie 2 pytania..no 3

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Nie, 22 Paź 2000, 02:34:19 CEST

On Sun, 22 Oct 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Po kiego grzyba? RTFM
> man rpm
ja moge mana przeczytac..ale wybieraczka/instalator tego nie zrobi zeby
nie instalowac kompletu lokali :P

> [root w home /root]# cat .rpmmacros
> %_install_langs C:POSIX:en:pl
jw

> hmm, nie wiem, ja tam zrobiłem rm -rf i sie nie przejmuje.
tak ale potem rpm -Va trzeba grepowac zeby nie pisal o nieistniejacych
docach..

> SOA#1
a tutaj nie dziala i co?
afaik ta wersja nie ma wsparcia do atm itp co oznacza ze masz inna
wersje..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover