Bootkietka i inne takie.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 24 Paź 2000, 14:53:15 CEST

Mam takie pytanie.
meczylem sie okropnie ze zrobieniem bootkietki i
sie nie udalo. To sklonilo mnie do przemyslen.
Nie bede opiywal co mi sie nie udalo bo to bez sensu.

W initrd sa pliki potrzebne do poprawnej instalacji.
Wszystkie to jakas kupa linkow do jednego zbioru
Pomyslalem sobie po co. Dobra. Z powodu braku miejsca na dyskietce.
Ale czy nie mozna zrobic tak jak jest w slackware od
wiekow. Sa 2 dyskietki. Mozna zrobic tez tak jak jest w nowym redhacie
tam initrd jest 15MB. W takim czyms zmiesci sie wszystko
razem z Xami i nie trzeba wszystkiego linkowac statycznie tylko
wrzucic i sie nie przejmowac.

Moze ktos podejmie temat ?

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'