libpng

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 26 Paź 2000, 12:18:19 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, wrobell wrote:

> Z tego co narazie się rozeznałem, to trzeba go podzielić na podpakiety
> (będzie tego trochę, hint: plik DEPENDENCIES w źródłach perl-PDL),
> co usunie chore zależności typu gimp wymaga jakiejś dziwnej
> biblioteki ponieważ jest ona wymagana przez jeden z komponentów perl-PDL.
> Trzeba zmusić perl-PDL, żeby kompilował się z dynamicznymi wersjami
> bibliotek (vide: BuildRequires: OpenGL-static).

Czekaj, czekaj.....
kompilacja ww. wysypala mi sie na braku definicji np.
glVertexPointerEXT,
ale jak zauwazylem ta definicja jest w pliku /usr/X11R6/include/GL/gl.h
To jest cos dziwnego....

Jak przyjzalem sie plikowi generate, to wyszlo, ze
on szuka gl.h w /usr/include/GL , a nie /usr/X11R6/include/GL

poprawilem recznie sciezki i teraz idzie kompilacja.....

Dam znac, jak sie skonczy...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}