Dwie sprawy.

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Wto, 24 Paź 2000, 19:18:53 CEST

On Tue, Oct 24, 2000 at 07:36:03PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
:
: Hello !
: xfig crashes with a SIGSEGV whenever a button (FILE, HELP, etc) is pressed.

U mnie też. Przebudowuję go właśnie z debuginfo, pooglądam o co chodzi.

: Druga: To musi byc moderator. Niech listy przychodzace na pld-list
: ida do kogos kto je bedzie moderowal. Jak nie ma sprzeciwow. To w
: ostatecznej ostatecznosci zglaszam sie. Tylko poprosze zeby sie
: znalaz ktos kto by mnie zastepowal w razie mojego wyjazdu.

A ja jestem za tym żeby lista był otwarta jak kiedyś.
Raptem dwa czy trzy spamy przyszły jak dotąd.
A z tą blokadą jest więcej kłopotu niż to warte.

Pozdrawiam,
Rafał

:
: Pozdrawiam
:
: Lukasz
:
: --
: Łukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)