Postfix raz jeszcze.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 24 Paź 2000, 14:55:41 CEST

Witam!

Zobaczyłęm sobie do konfiguracji PINE'a i widzę, że korzysta bezpośrednio
z katalogu /var/mail/$user, więc z POP'em to nic wspólnego nie ma.
Poszperałem po manach i nasunęłą mi się myśl czy postfix jest zarazem
serwerem POP? Bo jeżeli nie to faktycznie ma prawo nie działać. Wtedy
nasuwa się kolejne pytanie jaki serwer wybrać? Imap czy może coś innego?

                                     Pozdrawiam
                                       Artur