Bootkietka i inne takie.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 25 Paź 2000, 09:15:31 CEST

On Wed, 25 Oct 2000, Jacek Konieczny wrote:
[...]
> Ja sobię generuję sam. Bo i tak chcę mieć pakiety pod ręką. Więc mam
> własnego mirrora, na którym zapuszczam od czasu do czasu "mkisofs"
> i wypalam płytkę. W ten sposób nie muszę całych obrazów ciągnąć po
> sieci, a zawsze mam aktualny zestaw pakietów.

Wspaniale :)))
Ale gdybym mial mozliwosci tez bym tak robil :)

Choc moze, jak zmniejsze partycje dla userow, tokto wie.... :)))

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}