TeTeX

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 26 Paź 2000, 14:07:57 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 09:37:39PM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
> Zgadza sie, jest to glupie i nielogiczne. Ale jesli taki stan rzeczy trwa
> od jakiegos czasu i sie przyjal to staje sie nieformalnym standardem.
> Zmienianie domyslnego zachowania programu oznacza w takim wypadku
> tylko klopoty. Wystarczy, ze ktos ma uruchamianie dvipsa w skrypcie
> i juz cos moze dzialac inaczej.
IMHO MikTeX ma to logicznie zrobione. I podejrzewam ze w TeX Live tez tak jest
bo przecierz nie maja dwoch dvips.cfg. Ale tego ostatniego to nie wiem
a nie mam tu jak sprawdzic.

> Poza tym IMHO szkoda czasu na przerabianie.
> Ja juz sie przyzwyczailem do dvips -o
To jest tak ze u mnie w grupie po instalacji
nowego tetexa srednio od 10 do 20 stron papieru idzie
psu w buty. Zanim sie zorientuje, ze znowu q.. zapomnialem
tego poprawic.

Pozdrawiam
Lukasz

--