gnome: pstryk: db2 -> pstryk: db3

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 27 Paź 2000, 13:18:12 CEST

On Fri, Oct 27, 2000 at 12:01:51AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Właśnie udało mi się wyprodukować (nie bez kłopotów związanych z
> NSS) gnome-libs na x86 i sparc używające db3 i szykuję się do
> przestawienia całości pakietów korzystajacych z powyższego na tą wersję.
>
> Tym razem postaram się wprowadzić z tego powodu nieco mniejsze zamieszania
> :_) Otóż nowe gnome-libs będzie leżakowało w /test aż do moentu aż reszty
> rzeczy nie przekompiluję pod kontem używanai juz db3 i dopiero potem
> jednym ruchem wszystko przewędruje.

I tak właśnie powiny wyglądać wszelkie poprawki w bibliotekach. Podobne
posunięcie w przypadku np. libpng umożliwiłoby uniknięcie wielu
problemów (chociaż wciąż na FTP mielibyśmy stare libpng).
IMHO trzeba tak robić za każdym razem jak wypuszcza się bibliotekę co do
której są chociażby przeypuszczenia, że może być niekomatybilna
(binarnie, a nawet co do kompilacji pakietów), a nie da się jej wraz ze starą
zainstalować.

Inna sprawa, że twórcy libpng sami zawalili sprawę, bo powinni zmienić
numer wersji biblioteki (so.*), tak aby mogłuy być zainstalowane dwie na
raz.

Pozdrowienia,
        Jacek