pakiety

Nie, 29 Paź 2000, 08:47:58 CET

On Fri, 27 Oct 2000, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> dosemu chyba mozna wywalic wogole z /test
> bo w repo jest nowsze...i to nawet sie poprawnie zlozylo do %install(potem
> braklo miejsca..)

Po kilkui minutach przeglądanai speca mam już kilka kilo poprawek. Zaraz
to skompletuję i wrzucę na buildery. Prośba: na ftp.zie.pg.gda.pl/SRRPMS
gdzie jest mój "worek" z prawie 4GB src.rpm-ów z jakich korzystam przy
opracowywaniu pakietów leży dosemu 1.0.1 z MDK. Jest tam troche jakiś
poprawek. Wartoby się temu przyjrzeć i dołaczyć o ile coś jest tam
cennego. Druga sprawa: wartoby dorobić jakiś .desktop dla xdosemu.

> SDL-* powinien miec requires takie Xy na jakich byl budowany
> bo z ftp wziety (z Xfree88-4* ) odpalony na Xfree86-3* zawisal na probie
> inicializacji samego siebie

Wrzuć poprawkę.