Pidentd znowu skopany

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 29 Paź 2000, 21:31:15 CET

On Sun, 29 Oct 2000, Michal Margula wrote:

> Hm przy instlacji od zera kopiuje plik. Słowem sprawdza czy plik istnieje,
> jak nie to kopiujemy. Jak istnieje to dodajemy grupy.
Wgranie pliku robi sam rpm.
Trzebaby mu zabronic tworzenie rpmnew, tylko wtedy wykonywac program.
To wiem. Tylko problem jest inny - rpm jak mu dam groupadd w %post
to wrzuci do Requires caly shadow, co jest zle, bo setup jest jedym z
pierwszych pakietow i wyjda znowu jakies petelki...
Tutaj nie powinno byc zaleznosci nawet od glibca, wiec chyba najlepiej
bedzie napisac kawaleczek kodu, zlinkowanego statycznie, ktory wykona
te operacje na pliku /etc/group i /etc/passwd.

Odpada wykorzytywanie cat'a (bo po co textutils), rm/mv/cp (po co
fileutils), grep itd.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-