pascalek: SPECS xmms.spec

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 30 Paź 2000, 11:12:42 CET

On Mon, 30 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tutaj nie wiem czy nie lepiej byłoby ładować takei rzeczy w osobne
> pakiety. Jest przecież xmms-devel czyli materiały które umożliwiają
> produkowanie zewnętrznych pluginów po za podstawowym drzewkiem źródeł.
>
> Dopóty dopóki się na ten temat nie wypowiesz na razie nie bęe tego
> puszczał na buildery.

Jezeli jest to tylko kwestia tego, zeby mozna bylo to skompilowac
posiadajac tylko xmms-devel, to juz sie zabieram do pracy
(chociaz nie jestem pewien, czy sie skompiluje - autor upieral sie
zeby kompilowac to razem z xmms - ale jakos mu do konca nie wierze ;)

Zastanawiam sie czy nie lepiej byloby to jednak mimo wszystko zostawic
tak jak jest, a wszystkie pluginy porozdzielac w xmms.spec na paczki:

xmms-mpg123 (input/output)
xmms-vorbis (input/output)...
etc...

ps. jak by sie mial nazywac spec? xmms-vorbis.spec???
(wiem, glupie pytanie ;> )

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|