Znowu xfig

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Sob, 28 Paź 2000, 15:38:28 CEST

On Sat, Oct 28, 2000 at 10:08:18AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
: On/Dnia Sat, Oct 28, 2000 at 12:56:08AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote/napisał(a)
: > Cześć,
: >
: > xfig nie chce działać poprawnie bez swojego
: > Xdefautls'a, a tego nie udaje mu się znaleźć gdy
: > LOCALE != C, bo on jest tylko jeden, ten od C
: A działa Ci poprawnie przy LOCALE != C ? Tzn. pliki *.fig zawierają
: jakieś tam liczby oddzielone kropkami natomiast np. dla pl używa
: się przecinków zamiast kropek i swego czasu xfig np. zapisywał mi
: w plikach przecinki zamiast kropek ! Inne programy do konwersji
: figów się ostro się o to pluły ...

Aaa, więc pewnie tu jest pies pogrzebany, bo ja właśnie
miałem problemy z czytaniem figów. Myślałem że to
Xdefaults zawinił.

To może by łatę zrobić, żeby na sztywno ustawiał
setlocale(LC_ALL, "C") w samym programie?

:
: > --
: > Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)
:
: --
: Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/ipv6/
: PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]    http://www.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)