Znowu xfig

Pon, 30 Paź 2000, 18:58:49 CET

On Sat, 28 Oct 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> On Sat, Oct 28, 2000 at 10:08:18AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> : On/Dnia Sat, Oct 28, 2000 at 12:56:08AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote/napisał(a)
> : > Cześć,
> : >
> : > xfig nie chce działać poprawnie bez swojego
> : > Xdefautls'a, a tego nie udaje mu się znaleźć gdy
> : > LOCALE != C, bo on jest tylko jeden, ten od C
> : A działa Ci poprawnie przy LOCALE != C ? Tzn. pliki *.fig zawierają
> : jakieś tam liczby oddzielone kropkami natomiast np. dla pl używa
> [...]

Tylko tymczasowo jeżeli już (jeśli chodzi o globalne ustawianie LOCALE).
Właściwa poprawka powinna polegać na używaniu funkcji niezależnych od
LOACALE lub LOCALE powinno być przestawiane na C w trakcie tych operacji.

Nie wiem czy szkapa ma ten sam byk jeszcze ale kiedyś miała to samo przy
generowaniu ps-a na wydruk.