gimp na buildery

Pon, 23 Paź 2000, 20:30:24 CEST

On Mon, 23 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zbudował Ci sie perl-PDL na XFree86 4.0 ?
> Jezeli tak to zara puszczę na buildery PDL-a. W razie czego wszelkie logi
> z błędami przy kompilacji bedę Ci posyłał.

Proszę bardzo. Pierwszy bład:

Subject: Build log: perl-PDL.spec

Request from kloczek w test2.zie.pg.gda.pl (Tomasz Kłoczko)
U perl-PDL.spec
U PDL-2.1.1.tar.gz
U perl-PDL-conf.patch
U perl-PDL-dep.patch
error: failed build dependencies:
        OpenGL-static is needed by perl-PDL-2.1.1-3
Error: package build failed.

Pisałem już o tym, że perl-PDL powinien używać shared bibliotek z OpenGL.