prośba o ..

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Nie, 1 Paź 2000, 14:36:46 CEST

On Sun, Oct 01, 2000 at 01:19:28PM +0200, Michal Margula wrote:
: [czwartek, 28 wrzesień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):
:
: >
: > wyciananie wszystkich kompresji manów, info i użycia strip z %install.
: > Także zastepowania "install -s" przez "install".
:
: czyli nie gziupjemy manów i info. OK. Ale jak to teraz wpisać do %files?
: Jako nazwamana.gz? Czy nazwamana.* or whatever? :)

Najlepiej jak się da
%{_mandir}/man1/*
A jak chcesz wybierać to np:
%{_mandir}/man1/xemacs.1*

Ja tak wogóle jestem za tym (już pisałem kiedyś) żeby usuwać (kasować)
wszystkich śmieci w sekcji install żeby można było używać globów w files
tzn np w %install
rm -f $RPM_BUILD_ROOT%{_infodir}/{niepotrzebne_pliki}
i wtedy w %files
%{_infodir}/*

Nie ma wtedy problemów z plikami/katalogami które doszły w nowej wersji.
A IMHO lepiej zapakować coś za dużo niż za mało.

Pozdrawiam,
Rafał

:
: --
: Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
: http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer
: BTW: kolekcjonuję stary sprzęt komputerowy, jeśli chcesz się pozbyć jakiegoś
: oryginalnego sprzętu (ośmiocalowe stacje itp.), to chętnie się nim zaopiekuję

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/