Solid POP3 0.16d

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 2 Paź 2000, 10:05:01 CEST

On Sun, Oct 01, 2000 at 11:45:46AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> To przeciez wystarczy dopisac dom /etc/pam.d/spop3d jedna linijke.
> Mam wrzucic to do repo ?
> A session dobrze ze jest - powoduje to np. mozliwosc dorobienia spop3d
> wsparcia dla utmp/wtmp, tak by sciaganie poczty bylo wykazywane jako
> korzystanie z konta.

Tez sie zastanawialem nad tym, ale przy duzym natezeniu ruchu na
serwerze (kupa dzierzawek i inne takie wtmp rosnie jak diabli.

Wiec pomyslalem, po co kozystac z wtmp ja mozna z lastloga.
Przeciez tak naprawde nie zawsze potrzeba informacji
ile ktos kozysta tylko kiedy ostatni raz a to jest wielki
brak w serwerach pop.

Jak jest session to sie da przez pam_lastlog pewnie.

Za to jakis czas temu napisalem krotki patch do spopa3d
ktory to robi. Jak ktos chce to moze jeszcze gdzies wykopie.

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                   KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                  Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/