patch do IDE (fwd)

Śro, 4 Paź 2000, 01:18:24 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mały forward od Andrzeja.
>
> Dołaczony patch ma rozwiązywać sprawę czytania geometrii dysków IDE z BIOS
> przy ide w module (tak jak to mamy obecnie). W tej chwili nie mam czasu go
> przetestować (może jutro albo pojutrze) także jeżeli ktoś miałby chęć się
> tym zająć to proszę. W razie czego jakieś uwagi czy raporty o
> nieprawidłowosciach prośba żeby kierować do Andrzeja.

A jeszcze co do powyższego to po dłuższej dyskusji Andrzej przyznał mi
rację, że ustawianie geometrii w ide na podstawie BIOS to tylko chwilowych
work around, a faktyczne usunięcie tej kwestii to poprawienie lilo i
ewentualne poprawki w programach takich jak fdisk czy inne (o ile mają z
tym jakieś kłopoty). Także o ile te poprawki zadziałają to proszę mieć
właściwe podejście do tego typu zmian (są one wyłącznie tymczasowe).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/