Re: udałł ..

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 4 Paź 2000, 10:31:31 CEST

From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> Napisz jakie moduły ładujesz w initrd (co masz w /libuxrc).
---------------------------------------
Sprawdzalem dla scsi i dla ide, efekt ten sam: cannot mount root devices 00:00.
Dla ide mam /linuxrc zgodne z zaleceniem. ;)
========================
#!/bin/sh
echo "Loading ide-mod module"
insmod /lib/ide-mod.o
echo "Loading ide-probe-mod module"
insmod /lib/ide-probe-mod.o
echo "Loading ide-disk module"
insmod /lib/ide-disk.o
echo "Loading ext2 module"
insmod /lib/ext2.o
========================
Wszystkie moduly laduja sie prawidlowo, tylko moment
montowania root'a (tak samo dla scsi i ide) sie konczy 'panic'.
Proponuje przeprowadzic 'doswiadczenie'.
Jesli ktos ma zmodularyzowany kernel dzialajacy z lilo,
niech sprobuje uruchomic system z dyskietki z grub'em:

> root (hd0,1)
> kernel /boot/vmlinuz root=/dev/hda2
> initrd /boot/initrd
> boot
U mnie nigdy sie nie uruchomil . :(((
System z kernelem nie zmodularyzowany sie uruchamia.
pzdr
Stacho

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/