qmail i banda

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 4 Paź 2000, 16:57:44 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Marek Kolczyk wrote:
> A kiedys bylo tak fajnie spodobal sie qmail instalowalem, spodobal sie
> solidpop - a kto mi zabroni a teraz qmail i jego cala banda popy i inne
> niczym kiedys Ford z kolorami samochodow kazdy byle byl czarny. Czy
> mozna pociac qmaila na oddzielne pakiety bo ja chce dalej qmaila + TSL z
> solidpopem . O ile pamietam Marcin pisal juz kilkakrotnie na ten temat.
mozna. Ale tymczasowe rozwiazanie: w /etc/sysconfig/rc-inet.conf wpisac
DENY_SERVICES="qpop qmqp"
i powinno pojsc... :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/