Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Czw, 5 Paź 2000, 13:28:28 CEST

On Thu, 5 Oct 2000, Roman Werpachowski wrote:

> Rozumiem, że moduł ide.o powinienem załadować przed resztą (ide-mod,
> ide-probe-mod, ide-disk). Dobrze mysle?

Pisząć moduł do ide miałem na myśli to co jest w tej chwili
dostępne. Moduł o nawei ide był kiedyś dostępny teraz jest to zupełnie
inaczej zrobione i masz moduł do probingu i do konretnych uirządzeń
podpinancyh do kontrolera ide. Czyli sekwencja ładowanai modułów powinna
wyglądać tak to podawałem w przykładowym linuxrc:

echo "Loading ide-mod module"
insmod /lib/ide-mod.o
echo "Loading ide-probe-mod module"
insmod /lib/ide-probe-mod.o
echo "Loading ide-disk module"
insmod /lib/ide-disk.o

Potem oczywiście jeszcze ładowanie modułu do konkretnego typu systemu
plikowego na jakim siedzi root fs.