Właśnie sobie przeczytałem, że ..

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 6 Paź 2000, 00:03:10 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ale bedzie PLD i to odrebne na usparc64 i sparce stare 32 bitowe...
>
> Tak sie jeszcze zastanawiam czy daloby sie zrobic PLD na PowerPC
> - sprzet na buildera kosztowalby ok. 10000 zlotych (jakis Macintosh
> z PowerPC), albo jakis grafik moze by partycje udostepnil...
>
> No i jeszcze zostaja IBM'owskie RS/6000.

Właśnie, można takie maszynki dość tanio kupić. Może uda mi się
przeforsować zakup paru takich w firmie, tylko muszę wiedzieć, czy
linux na tym ma szansę działać. Jakby mógł ktoś zerknąć na
http://www.compuless.com.pl/cennik.htm
i powiedzieć co nieco o tych maszynkach (na dole strony "cennik Komputerów
SGI, PowerPC, SUN").
Oczywiście udostępnił bym jakąś maszynę na buildera i do developmentu.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.