P..... automatyka @##$$%

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 6 Paź 2000, 08:53:42 CEST

Właśnie chciałem sobie włączyć "Dynamuic DNS Updates" w dhcpd. Więc
ściągam dhcp.spec i próbuję go poprawić, a tam jest "%configure" zamiast
"./configure". Zaznaczam, że "./configure" nie jest plikiem autoconfa.
Dobra, zmieniłem "%configure" na ".//configure" (dwa "/", abyzaden
adapter niczegho nie popsuł). Ale tu dalej jest wywoływany
%configure $%^&#$
Wygląda na to, że jest to zawarte w samym "%build".
Kto wpadł na taki pomysł? Niedługo autor speca nie będzie miał w ogóle
wpływu na to jak się buduje pakiet?
Na szczęście opcje dla "configure" autoconfa temu skryptowi nie
przeszkadzają (tylko pisze "unexpected:....."), ale jeśli miałby ich nie przyjąć?

Trzeba coś z tym zrobić!

Pozdrowienia,
        Jacek