Ponad 700MB obraz iso SRPMS, supported SRPMS ?

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 13 Paź 2000, 16:01:34 CEST

[piątek, 13 październik 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> On Fri, 13 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
>
> S3, S3V64+, Trident, Oak, i cala masa kart SVGA/VGA...
> Paradise, Cirrus - te na pewno

Trident i Cirrus u mnie działa na 4.0.1...

> Aha!!!
> Ale to sa karty _VGA_ i maja max 1024KB.

Tak, VGA <= 1024KB.

> P.S.
> Tomek jaki jest adres CVS'a z XFree???

:pserver:anoncvs w anoncvs.xfree86.org:/cvs
hasła nie pamiętam :( (albo anoncvs albo puste albo anonymous)

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio