Galeon

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 13 Paź 2000, 18:11:35 CEST

Witam!

> A co podałeś w --with-mozilla-libs? Próbowałem mu wcisnąć różne katalogi,
> ale ciągle się wywala przy linkowaniu, że nie zna niektórych mozillowych
> symboli.

OK! Wszystko działa, a wina leżała po mojej stronie (źle podałem
ustawienia dla MOZILLA_FIVE_HOME).
Co do kompilacji galeona to dodałem tylko
--with-mozilla-includes=/usr/X11R6/include/mozilla

No i odpalił się. Właściwie to mam nawet gotowego spec'a do niego i
ew. patch do makefile (to oczym piszą w faq), ale nie wiem jak się za cvs
zabrać, i do tego jeszcze z modemem. Ostatni problem to przekonać galeona
do polskich liter.

                                   Pozdrawiam
                                     Artur