rc-scripts

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 15 Paź 2000, 18:58:29 CEST

On Sun, Oct 15, 2000 at 06:14:49PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> No to jest w takim razie do usunięcia (możesz to spokojnie modyfikować).

Sorry, ze cytuje podwojnie, ale moze mnie zle zrozumiales.
A moze ja sie zle wyrazilem.
Musze dodac linijke:
domainname $domain
zeby nie sprawialo problemow.

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                   KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                  Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'