AXP.

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 17 Paź 2000, 09:55:56 CEST

On Mon, Oct 16, 2000 at 10:45:54PM +0200, Tomasz Kloczko wrote:
> Jedyne przeciwskazania jakie potencjalnie moga byc beda natury licencyjnej
> o ile bedzie to generowac poprawny kod.
> Co do zmian w specu to tez nic nie tzraba zmieniac:
Kompilatorem C IMHO mozna robic co sie chce. Ale wolalbym zeby
ktos madrzejszy przeczytal ta licencje. Bo jak ja czytam tekst
prawniczy w dowolnym jezyku to rozumiem tyle samo.
http://www.unix.digital.com/linux/compaq_c/index.html
http://www.unix.digital.com/linux/compaq_c/license.htm

> $ rpm -q --showrc | grep cc
> -14: __cc	gcc
> -14: __cpp	gcc -E
>
> Czyli jezeli juz to zmiany na poziomie wylacznie rpm-a (przy okazji
> wyjdzie na jaw ile to narzedzi przy kompilacji uzywa $CC, $CPP).
> W srodowisku skryptu do budowania bedzie musiala byc zdefiniowana zmienna
> CC=ccc co powinno zdaje sie dac zrobic poprzez nieznaczne rozszerzenie
> %_preScriptEnvironment tak zeby bylo tam uzywane
>
> CC="%__cc"; CPP="%__cpp"; export CC CPP
przyzna ze nie dokonca rozumiem co piszesz ale musi byc wybor. Bo napewno
nie wszystko da sie skompilowac ccc. Wydawalo mi sie ze poprostu w specu
pakietu ktory daje sie zbudowac ccc. W sekcji %build wystarczy w wiekszosci
przypadkow napisac export CC=ccc. Ale jak sa jakies lepsze rozwiazanie
to ja sie chetnie naucze.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek