Galeon już działa == schrzaniona Mozilla?

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 19 Paź 2000, 17:43:35 CEST

On Thu, Oct 19, 2000 at 05:24:24PM +0200, Michal Margula wrote:
> Hejka!
>
> Galeon zaczął działać po tym jak go raz uruchomiłem z roota. Założony został
> plik /usr/X11R6/lib/mozilla/components/xptitemp.dat i już wszystko gra.
> Pytanie brzmi - czy nie powinien on być zawarty w rpmie mozilli od razu?
U mnie ten plik już był, ale wystarczyło zmienić mu prawa dostępu (666)
i poszło. Faktem jest, że jest to kwestia mozilli, która próbuje ten plik
otworzyć do odczytu i zapisu (tak z logów strace'a to wyglądało tak na szybko).

[...]

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>