glibc i rpm vs db3

Pią, 20 Paź 2000, 14:20:35 CEST

On Fri, 20 Oct 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Widzę prostsze rozwiązanie, instalować nss_db-2.1.92 które jest zlinkowane
> z db3 a na glibc-2.1 IMNSHO powinno działać :)

Ni nie chodzi o to Janek. Chodzi o to, że jeżeli masz w nsswitch użycie db
i wykonasz tylko upgrade glibc z którego nss_db wyszedł w nowy podpakiet
to nie wiem jak się NSS zachowa i czy brak modułu ni zspowoduje jakiś
zakłuceń (o to mi chodziło).

Jeszcze jedno. Przy upgrade pakietu z nns_db prewencyjnie powinny być
regenerowane bazy db, bo przy zmianie db1 -> db3 wszystko sie pogubi.