Dokumentacja

Rafa? Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Nie, 22 Paź 2000, 14:55:45 CEST

On Sun, Oct 22, 2000 at 02:42:00PM +0200, poczta.fm wrote:
: Witka ;)
:
: uświadomicie mnie może co do dokumentacji ??? w jakim to jest stanie,

 Jest dokumentacja "developerska" (to jest to co na www)
 Dokumentacji użytkownika nie ma.
 Tzn jest taki zaczątek w PLD-doc/docmanual, kiedyś jeden człowiek
 zaczął pisać o manie, info i wszelakiej pomocy, ale się zniechęcił.

 IMHO najbardziej potrzebne są teraz nie wstępy dla początkujących
 tylko jakiś taki podręcznik administratora: żeby było napisane
 że opisy interfejsów leżą w katalogu XXX, jak używać rc-inetd,
 opis opcji rc-scripts itp.

 : jakieś fajne narzędzia SGML ??? bo jakoś w kodowaniu nie jestem lotny
 Do pisania:
 XEmacs + psgml-mode
 Gdzieś widziałem wzmiankę o podświetlaniu składni w vi.
 Wogóle zajrzyj na
 http://www.pld.org.pl/docdevel/docbook/index.html
 trochę tam nieaktualnych informacji, zaraz poprawię.

 Poza tym nie musisz od początku pisać w DocBooku.
 Wystarczyłoby jakbyś przygotował tylko materiały,
 resztę mogę obrobić.

 Pozdrawiam,
 Rafał

: to może pomogę w pisaniu dokumentacji. Tylko potrzebuje wyjaśnienia
: jak chłop krowie .... co i jak trzeba robić ;)
:
: --
: Best regards,
:
: Martii
:

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)