Postfix raz jeszcze.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 25 Paź 2000, 00:09:01 CEST

Witam!

Paweł Sakowski wrote:

> Czyli problem jest z pobieraniem poczty, a nie wysyłaniem? W takim razie
> spróbuj przekonać mozillę do korzystania z lokalnie przechowanej
> poczty. Jak się nie uda, to będziesz potrzebował jakiegoś serwera POP3
> albo IMAP. Dość dobry (i nieskomplikowany) jest solid-pop3d, ale
> popróbuj różne -- może któryś szczególnie polubisz.

Serdeczne dzięki wszystkim za pomoc. Doinstalowałem Imapa (a właściwie
POP'a z niego) i wszystko działa, jedyne co to musiałem poprawić wpis
dla ipop3d w /etc/sysconfig/rc-scripts bo przedstawiał się dla inetd
jako pop-2 (pewnie dlatego, że mam stary pakiet).

Pozdrawiam
Artur