Bootkietka i inne takie.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 25 Paź 2000, 09:33:02 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 08:46:24AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Ja sobię generuję sam. Bo i tak chcę mieć pakiety pod ręką. Więc mam
> własnego mirrora, na którym zapuszczam od czasu do czasu "mkisofs"
> i wypalam płytkę. W ten sposób nie muszę całych obrazów ciągnąć po
> sieci, a zawsze mam aktualny zestaw pakietów.
>
> Pozdrowienia,
>         Jacek

Pakiety zgoda. Ja sobie zapuszaczam ftp i za chwile mam.
Potem na plytke i juz. Ale czasami mam nowa maszyne
i chcialbum cas zainstalowac od poczatku.
I tu przydala bys sie bootkietka. Poza tym
ten kernel ktory jest teraz na ftp wymaga initrd
i by sie przydal jakis defaultowy dla ide i drugi
byc moze dla scsi. No i jeszcze jakas wzminka
w przykladowym lilo.conf jak toto zamontowac.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'