Kernel i drivery.

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 25 Paź 2000, 21:35:22 CEST

On Tue, 24 Oct 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> To sprobuj zsainstalowac to z tego ftp co podalem.
> Wreszcie chodzi Ultra2 scsi :)

Ja to sory, ale odpadam, Mam tego Sym-53c1010 w cholernie produkcyjnej
maszynie (DNS,SMTP,NNTP,WWW,... połowa RFC). Jak coś padnie to leże,
ale to dokładnie. Zanim zdecydowałem się na postawienie tej maszynki
na 2.4.0-(wtedy test7) to ją wygrzewałem przez tydzień.
A drugiego Sym-53c1010 do zabawy nie mam.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.