xfig (bylo Dwie sprawy.)

Rafa? Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Śro, 25 Paź 2000, 22:11:06 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 05:48:05PM +0200, Jan Rekorajski wrote:
: [środa, 25 październik 2000], Lukas Dobrek napisał(a):
:
: > On Wed, Oct 25, 2000 at 12:20:50AM +0200, Tomasz Kloczko wrote:
: > > U mnie chodzi to poprawnie, a troche uzywam xfiga. Przy jakies
: > > charakterystycznej operacji to wychodzi ?
: > Przy nacisnieciu jakiego kolwiek guzika w sytlu HELP, FILE czy cos takiego.
: > Rysowac mozna. Ale rozwiniecie menu konczy sie W ten sposob.
:
: IMO to nie jest problem z Xlib tylko z błędęm w xfigu, jak się przyjrzycie
: kompilacji to zobaczycie że sypiew ostrzeżeniami o konflikcie
: stdargs.h <-> varargs.h. Pewnie jak by to poprawić to xfig przestałby się
: sypać.

A, ja sobie przypominam: kiedyś nawet robiłem na to patcha, ale to było na jakąś
baardzo starą wersję i patch gdzieś przepadł. I o ile pamiętam wtedy przez to się
nie kompilowało wogóle.

Tylko że przed chwilą skompilowałem xfiga i wśród całej fury warningów
które dostałem po export CFLAGS="-Wall" nie było nic o stdarg ani vararg.

gcc-2.95.2-5
Xaw3d-1.5-8
XFree86-libs-3.3.5-21
xfig-3.2.3a-4

:
: Janek
: --
: Jan Rękorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!
: baggins<at>mimuw.edu.pl   |  OTHERWISE THEY WOULDN'T BE SUSPECTS, WOULD THEY?
: BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)