kernel i problemy......

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Czw, 26 Paź 2000, 14:28:00 CEST

On Thu, Oct 26, 2000 at 02:19:22PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
:
: Od dwu dni obserwuje u siebie na maszynie dosc niepokojace objawy:
:
: Co jakis czas pojawia sie, bez zadnego ostrzezenia komunikat:
: kernel: VM: do_try_to_free_pages failed for <i tu nasstepuje nazwa>
: po czym maszyna przestaje reagowac na cokolwiek,
: Tzn. owszem, moge przelaczyc konsole, ale nic ponadto.
: Nie moge sie zalogowac, odtac telnete, ani poprzez RS'a
:
: Czy ktos zauwazyl cos takiego u siebie ???

Owszem, widziałem kiedyś takie komunikaty (chyba przy instalacji php).
Ale pozostałych objawów nie stwierdziłem.

:
: Pozdrawiam.
: --
: {Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
: {e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)