Opłakanie ?

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Czw, 26 Paź 2000, 18:27:39 CEST

Hello Tomasz,

Thursday, October 26, 2000, 10:16:52 AM, you wrote:

TK> Co może sie skończyć opłakanie.

opłakanie ??? u mnie opłakanie kończy się próba ładowania modułów z
aktualnych jąderek. Jak na razie to co sobie kiedyś skleciłem z
2.2.17-2 działa z 2.2.17-2 do -6 - bo na takich testowałem.
Może będzie gorzej przy jądrze 2.2.18, ale chyba na takowe
jeszcze deko poczekamy. A poza tym teraz mam drugą maszynę PLD więc na
niej wypróbuję coby sobie serwka znowu na 2 dni nie unieruchomić.

TK> PS. Odpowiednie RFC zaleca, że w tytule odpowiedzi mają być ładowane na
TK> początku cztery znaki "Re: ". Zrób coś z mailerem lub zmień go bo to
TK> zakłuca nieco wymianę informacji.

    Heh odpowiem jak wielu z teamu PLD, nie chce mi się (można się
    czegoś od was nauczyć nawet ;))

--
Best regards,
 Marcin