ANN: rpm-spec-mode do XEmacsa

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Pią, 27 Paź 2000, 13:57:07 CEST

On Fri, Oct 27, 2000 at 12:47:22PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
: On Fri, Oct 27, 2000 at 12:20:58PM +0200, Rafal Kleger-Rudomin wrote:
: > Czesc,
: >
: > Co to daje?
: > - kolorowanie (pod iksami),
: > - completion na tab (nazwy plików, komend, makr)
: Ale nie wszystkich. Nie wiem dlaczego np
: %{_applnkdir} nie chce rozwijac.

Dołożyłem. On nie parsuje rpmmacros itp, ma po prostu swoją listę makr.
Nie uzupełnia też makr, które sam zdefiniujesz w specu (może kiedyś to dorobię).
Jak jeszcze znajdziesz jakieś braki, pisz.

: > - funkcje do wstawiania podpakietów devel, static.
: > - wsparcie dla adaptera.
: > - pomoc przy robieniu lat
: >
: > W miare kompletna dokumentacja:
: > http://www.pld.org.pl/docdevel/emacs/xemacs-rpm.html
: >
: > Uzywam tego juz od paru miesiecy i dziala mi ladnie.
: Ja od paru dni i jestem pod wrazeniem.
: Pozdrawiam
: Lukasz
:
: --
: Łukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)