ANN: rpm-spec-mode do XEmacsa - dzialajacy vim?

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Pią, 27 Paź 2000, 14:19:19 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Ja tylko czekam na znów działającego VIMa z podobnym trybem...

Nie wiem czy zostalo to naprawione, ale przez jakis czas pakiet
z gvimem (przynajmniej gtk) nie chcial wyswietlac menu/ikonek
krzyczac:
	Error detected while processing /usr/share/vim/filetype.vim:
	line  720:
	Can't open file /usr/share/vim/menu.vim

Sprawe naprawia wykonanie:
	ln -s /etc/vim/menu /usr/share/vim/menu.vim

Gdzie /etc/vim/menu pochodzi z vim-rt. Pewnie mozna to umiescic
w specu vim-a, ale przetestowac czy poprawki do speca sa skuteczne
bede mogl dopiero w niedziele.

Pozdrawiam,
Marek

PS. Po tym ln gvim juz dziala ok. W samym vimie klopotow
nie zauwazylem (5.7-8)