OFF-TOPIC: akceleracja 3d

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pią, 1 Wrz 2000, 00:28:50 CEST

dnia Thu, Aug 31, 2000 at 11:27:46PM +0200, Michal Margula napisal(a):

> mają w miarę mocne komputery. Przyznam, że wgniotło mnie w fotel, gdy
> uruchomienie X window + GNOME + Enlightenment zajęło < 1 s :). Załadowanie
hmm, u mnie sie slimaczy a mam 2x366 z 80mb ramu.. :(

> GLX i DRI załadowane..., Glide_V3-DRI i XFree86-OpenGL zainstalowane...
> co  jeszcze zrobić?

ten samem problem na V3, jeszcze nie wiem co moze byc testowane w q3demo :(
jest juz nowa mesa, poprawilem speca rpm -bb daje wynik identyczny jak proba
przebudowania glibc, po skompilowaniu zaczyna budowac pakiet i

Processing files: Mesa-demos-3.2.1-1
Finding  Provides: (using /usr/lib/rpm/find-provides)...
Finding  Requires: (using /usr/lib/rpm/find-requires)...
Requires: Mesa = 3.2.1

z tego powodu do cvs wkladam tylko zrodla.

newrom
--
                              Roman Niewiarowski