proftpd raz jeszcze

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 1 Wrz 2000, 17:27:05 CEST

On Fri, 1 Sep 2000, Tomasz Witek wrote:

> Mam problem.
>
> Midnight Commander kontra proftpd wypada troszeczke nie tak.
> Nie moge uploadowac zadnego pliku.
> Podejrzenie. _PASSIVE MODE_.
> Albo sie nie da w mc wylaczyc, albo proftpd go nie obsluguje.
> Albo nie wiem co. Czy ktos juz przez to przeszedl ?

Tak, ja wczoraj, backnąłem się do poprzedniej wersji.
Problem jest faktycznie w PASSIVE MODE, nie da się
nic w tym trybie uploadować.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.