/sbin/chkconfig w %post

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 2 Wrz 2000, 04:37:21 CEST

piątek 01/09/2000 21:15:07, Tomasz Kłoczko:

> Raczej nię.
> W tym wypadku chodzi o to, że o ile zmienią się takie rzeczy w jakieś
> wersji pakietu to to się daje rozwiazać inaczej. Otóż wystarczy wtedy
> dołożyć:
>
> %triggerpostun -- %{name} >= <version_with_old_levels>
> /sbin/chkconfig <script_name> reset
>
> Chodzi o to, że czasami niektórzy wyłączają niektóre poziomy (szczególnie
> startowania) i reset powodowałby koniewcznosć wykonywania takich korekt po
> każdym upgrade. Rozwiązanie z triggerem rozwiazje w zupełności przypadek o
> [...]

Pawłowi chodziło raczej o kolejności startu/stopu usług, nie o runlevele,
których, jak napisałeś wyżej, nie powinno się zmieniać automatycznie,
po czym zaproponowałeś triggera który to właśnie robi ;-> IMO najlepiej
poprawić chkconfig dokładając mu sprawdzanie priorytetów przy --add.

Paweł