proftpd raz jeszcze

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Sob, 2 Wrz 2000, 13:06:16 CEST

On Sat, 2 Sep 2000, Tomasz Witek wrote:

> mc-4.5.39-0.91 z RH-6.1 tez nie dziala, przynajmniej u mnie.
>
> Trzeba szukac wczesniejszych ?

Kurde, nie róbmy leczenia objawoewgo. Nowe proftpd nie działa
z _żadnym_ kilentem pracującym w PASSIVE. demona trzeba poprawić
a nie szukać klienta który z tym chodzi.
Ja u siebie cofnąłem się do RC1 + patche.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.