/sbin/chkconfig w %post

Pon, 4 Wrz 2000, 19:41:47 CEST

On Sat, 2 Sep 2000, Paweł A. Gajda wrote:

> piątek 01/09/2000 21:15:07, Tomasz Kłoczko:

> Pawłowi chodziło raczej o kolejności startu/stopu usług, nie o runlevele,
> których, jak napisałeś wyżej, nie powinno się zmieniać automatycznie,
> po czym zaproponowałeś triggera który to właśnie robi ;-> IMO najlepiej
> poprawić chkconfig dokładając mu sprawdzanie priorytetów przy --add.

Poczekaj. W tym wypadku chodzi o sytację w której w jednej wersji pakietu
na konkretnych run level jest  wykorzystywany jednen zestaw
S<S_lvl1>/K<K_lvl1>, a w kolejnej wersji S<S_lvl2>/K<K_lvl2>. To jest
dokładnie sprawa zwiazana z kolejnoscią stopowania/startowanie usługi.

Choć nie przeczę, że --add może być być na takie sytuacje przygotowane i
poprawione.