inn

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Pon, 4 Wrz 2000, 20:41:54 CEST

[poniedziałek, 04 wrzesień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Kwestia tylko w tym, że jeżeli na konkretnych plikach nie jest potzrebne
> news.news to zamiast narzekać na inna z PLD lepiej powinno sie poprostu
> poprawić inna i dalej opierdalać ludzi zajmujących się tym programem.
>
> Pytanie1: komnkretnie na których plikach przeszkadza to, żre nie ma tam
> news.news ?

AFAIK:

%attr(755,root,root) %dir %{_sysconfdir}
%attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/moderators
%attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/distrib.pats
%attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/newsfeeds
%attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/overview.fmt

750 na /var/{lib,spool}/news

Ale niech się może robmar wypowie...

> Pytanie2: czy na tych plikach obiektywnie patrzac jest to potrzebne czy
> jest to jakiś wymysł, że "tak być powinno, bo tak jest ładnie".

Hmm, odpowiedz sobie na pytanie
"Kim jest robmar i co ma do USENTU w .pl"[1] ;>
Akurat co do inna to ja bym się z nim nie kłócił tylko zrobił jak mówi.

Janek

[1] Pramberz cbyfxvrtb hfrargh v zn pnapryobgn ;)
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio