inn

Pon, 4 Wrz 2000, 21:00:19 CEST

On Mon, 4 Sep 2000, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> AFAIK:
>
> %attr(755,root,root) %dir %{_sysconfdir}
> %attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/moderators
> %attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/distrib.pats
> %attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/newsfeeds
> %attr(644,root,root) %{_sysconfdir}/overview.fmt
>
> 750 na /var/{lib,spool}/news
>
> Ale niech się może robmar wypowie...

> Hmm, odpowiedz sobie na pytanie
> "Kim jest robmar i co ma do USENTU w .pl"[1] ;>
> Akurat co do inna to ja bym się z nim nie kłócił tylko zrobił jak mówi.

To ja jednak bym się pokłucił :) i spytał przy okazji po co innowi jest
potrebne news.news na %{_sysconfdir} ? Jeżeli to są pliki konfiguracyjne
to praw zapisu tutaj inn nie powinien mieć, a jezeli tak rzeczywiście jest
to 755/root.root do odczytania tych plików powinno w zupełnosci
wystarczyć.
Jeszcze co do 750 na /var/{lib,spool}/news. to w zasadzie nic tajnego tam
nie ma (czhyba ?), a przy 750 nie mozna bedzie czytać tego bez
pośrednictwa inn-a (jak to np. robi slrn czy tin czytając bezpośrednio
spool).